Bjork & Bjork (1992) | Lernen und Leistung
21 Minuten
Podcast
Podcaster
Beschreibung
vor 1 Monat
Thema: Lernen und Leistung
Um dieses Paper geht es:
Bjork, R. A., & Bjork, E. L. (1992). A new theory of disuse
and an old theory of stimulus fluctuation. In: A. Healy, S.
Kosslyn, & R. Shiffrin (Hrsg.), From Learning Processes to
Cognitive Processes: Essays in Honor of William K. Estes (Band 2,
S. 35-67). Hillsdale, NJ: Erlbaum.
Weitere Forschung:
Bjork, R. A., & Bjork, E. L. (2020). Desirable
difficulties in theory and practice. Journal of Applied Research
in Memory and Cognition, 9(4), 475-479.
Murphy, D. H., Little, J. L., & Bjork, E. L. (2023). The
value of using tests in education as tools for learning—not just
for assessment. Educational Psychology Review, 35(3), 89.
Weitere Episoden
17 Minuten
vor 1 Woche
18 Minuten
vor 1 Monat
46 Minuten
vor 4 Monaten
39 Minuten
vor 4 Monaten
18 Minuten
vor 7 Monaten
In Podcasts werben
Abonnenten
Faistenau
Osterbruch
Nottuln
Wunstorf
bad soden
Grünhain-Beierfeld
Borchen
Itzgrund
Würzburg
Groß-Gerau
Kaunas
Ludwigsau
Frankenthal
Kommentare (0)