Bjork & Bjork (1992) | Lernen und Leistung

Bjork & Bjork (1992) | Lernen und Leistung

21 Minuten

Beschreibung

vor 1 Monat

Thema: Lernen und Leistung


Um dieses Paper geht es:


Bjork, R. A., & Bjork, E. L. (1992). A new theory of disuse
and an old theory of stimulus fluctuation. In: A. Healy, S.
Kosslyn, & R. Shiffrin (Hrsg.), From Learning Processes to
Cognitive Processes: Essays in Honor of William K. Estes (Band 2,
S. 35-67). Hillsdale, NJ: Erlbaum.


Weitere Forschung:


Bjork, R. A., & Bjork, E. L. (2020). Desirable
difficulties in theory and practice. Journal of Applied Research
in Memory and Cognition, 9(4), 475-479.

Murphy, D. H., Little, J. L., & Bjork, E. L. (2023). The
value of using tests in education as tools for learning—not just
for assessment. Educational Psychology Review, 35(3), 89.




Kommentare (0)

Lade Inhalte...

Abonnenten

15
15
:
: