Podcaster
Episoden
38 Minuten
Goal setting and measuring the success of corporate social media
channels is our topic with social media strategist Julio Proano.
Reach is only a single aspect, more important: does the content
posted by companies really make an impact? We talk...
47 Minuten
CEO-Positionierung, das steht für den Aufbau der
Unternehmensführung zu einer eigenen Personenmarke. Im besten
Fall ist diese eng mit den Unternehmensthemen verknüpft und gibt
ihnen ein Gesicht.
Im letzten halben Jahr sind einige Rankings u...
50 Minuten
Kann man Kommunikations-Controlling und Objectives & Key
Results sinnvoll kombinieren? Wir gehen diesmal der Frage auf den
Grund, wie die beiden Methoden am besten ineinander greifen.
Judith Braun von der Deutschen Telekom erzählt von
Start...
45 Minuten
Dennis Larsen is on our show to discuss essential questions in
reputation management. Where insightful data sources are to
be found, what hurdles communication managers have to face and
what it takes to successfully build a specific reputation...
41 Minuten
The importance of internal communications has changed in recent
years - at least as much as the communications industry. Do the
boundaries between internal and external still make sense? We
discuss with Steph Bridgeman the benefits of looking a...
Über diesen Podcast
Der Podcast zum Thema Evaluation und Wirkungskontrolle von
Kommunikation und PR. Wir führen Gespräche mit Experten über
Methoden, Instrumente und Best Practices. Die Wirkung von
Kommunikation zu messen muss nicht kompliziert sein! Wir besprechen
das Thema klar, verständlich und pragmatisch. [-->] The podcast
on evaluation and impact assessment of communication and PR. Talks
and discussions with experts about methods, instruments and best
practices. Measuring the impact of communication does not have to
be complicated! We discuss the topic in a clear, understandable and
pragmatic way.
Kommentare (0)